HIS_BIMI_NIS

خرید بک لینک

اینم عکسه پارسایی هست

بچه خیلی سفیده اینجا قرمز شده

ماله 2سالگیشه الان تپل تر و فضول تر شده

HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 15:25

امشب عقدون دختر همکار مامانم بود.هیچی نمیگم به جز اینکه عروس یه سال از من بزرگتر بودتنها چیز باحالی که منو خندوند این جمله بود که ملودی خون گفت:اگه نگی ماشالله،تو کوچتون، پیشه پسر همسایتون ،بخوری زمین ان شاللهتو فکر کن یه درصد من بخورم زمین پیش پسر همسایمونتازه اگه هم بخورم زمین اصلاً به روی خودم بیارممن نگفتم ماشالله تا این بلا سرم بیادطبق معمول من مسول نگهداری از کودکان بودممهم تر از این پست تو دنیا وجود نداره!فقط بردمشون تویه یه اتاق و یه عالمه برف شادی ریختم روشونبه همین راحتی.چیه؟؟؟ اونجوری نگام نکن 11تا بچه بودن :/ همشونم گودزیلا خوردن منو.از HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 7:41

http://www.axgig.com/images/00214393150619884165.png

کلیک کن

خدایا از این داداشا عنایت فرما

حتما داداشم جاش با این عوض شده

HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 6:27

دیروز رفتم جنگ.با مامانم البته.اتفاقی نازنین رو هم اونجا دیدم با دوستش عارفه. البته اون منو ندید و منم رفتم جلو و با پشت دستم زدم به کمرش اونم محکـممدیونید فکر کنین ریشه ی مردم آزاری دارماهمچین پرید که انگار برق چند ولتی بهش وصل کردنهردوشون بر گشتن و تا منو دیدنپردین رو منه بدبخت.بی جنبه ها!چند نفر به یک نفرمامانمم یکی از همکاراشونو دیدن و رفتن باهاش صحبت کنن.شااااانس ینی شاااانس من!البته نازنین بهم گفت بگو شکر خوردم تا ولت کنممنم جوری که خودش بشنوه گفتم شکر خوردیبچه پرو یه سال از من کوچیک تره این حرفو بهم میزنه،نوچ نوچ نوچالبته منو ول کرد چون اخطار د HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 14:47

خیلی زشت شد

HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 14:47

ﮐﺪوم ماه ب دنیا اومدید؟ دﻟﯿﻞ ﻣﺮﮔﺘﻮ ﺑنویسﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﻠﮑﺲ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﺷﺎﺩﯼ ﺳﺮﺗﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼاﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ : ﺍﺯ بس مهربونی به خاطر عشقت ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ☺️ﺧﺮﺩﺍﺩ : از خندیدن زیاد میمیریﺗﯿﺮ : ﺗﻮ اصلا ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭﻟﯽ ﺟﺎﺕ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺘﻪﺷﻬﺮﯾﻮﺭ : ﺍﺯﺑﺲ ﺧﻮﺑﯽ ﭼﺸﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ .ﻣﻬﺮ : ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼﺁﺑﺎﻥ : ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮیﺁﺫﺭ : ﺍﻻﻧﻢ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺎﯼﺩﯼ :بر اثر خونریزی معده میمیریﺑﻬﻤﻦ : ﺗﻮﻡ ﻣﺚ شهریوری HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:15

بچه ها به دلیل اینکه دیگه تابستون تموم داره میشه قالب وب رو موقتاً عوض کردم.نظرتون چیه؟

HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 11:54

دوستان یه چیزی که تو بلاگفا زیاد شده کخ ریختنهامنیت هم تو بلاگفا در حدیه که باید ورق بزنی بری صفحه ی بعدِ امنیتیه بازی جدید بین کاربران یه وبلاگی که بلاگفا بالاخره زحمت حذفشو کشیداسکرین شات گرفته بودم از وبلاگه اما هرچی میگردم نمی تونم پیداش کنم.این وب با آماره بالایی که داشت تونست دم به تله بده و لا غیر.البته تا حالا هم ازش شکایت نشده بوده!روشه کارشون این بوده در قسمت وبلاگهای بروز شده ،وبلاگ هایی که از لحاظ بازدید زیاد هستن رو مورده هدف میگیره و میزنه به تیپ و تاپه لینکاشون و از طرفه اونا کامنتای بووق دار میفرسته و همین طور بلعکس...برای جلوگیری سعی HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 10:32

چیه عمو؟ نیگا داله؟عخی گله من چقد کلاه براش بزرگهاز الان گفته باشما بعد نگین نگفتابزرگ بشه دافی میشه واسه خودش HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 10:32

به بعضیا بایس گفت تا حالا این فضیلتو که وسطه ترم زبان پاشی بری مسافرت رو حس کردی؟که البته این فضیلتو خدا فقط به بنده های خالص و مهربون و خوشگلش عطا میکنهمدیونید فک کنید من نیستم جزو اون دسته هابعله همچین آدم خوشگل و مهربونو خالصی هستم منقرار شد بار و بندیلو جمع کنیم و یه دله سیر بریم شماااالآی گفتما دلتون بسوزه.دلتون سوخت؟خوب حالا دلتون واسه من بسوزه که امام زاده شمال منو نطلبید و من مجبورم بمونم مشهدچون باید امتحااان زبانمو بدم و برم.کلا خانواده بدونه من میخواد برهالبته من با یه باج گیری زیاد تونستم راضی بشمهمچین آدم قانعی ام من.بعله دیگه.تنها تنها HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 10:32

صفحه بندی